תמיכת IACS

התמיכה הטכנית של IACS ללקוחות נתמכים, כוללת:

  • סיוע בהתקנת IDEA בכל תצורה
  • פתרון בעיות שימוש / תקלות בתפעול / באגים,
  • אנשי הקשר, מול התמיכה של חברת האם לפתרון בעיות,
  • מענה טלפוני/דוא"ל 5 ימים בשבוע מהשעה 9:00 ועד ל 18:00, לפתרון בעיות הבנה בשימוש בכלים השונים ושאלות קצרות (עד 20 דקות) להסבר בנושאים של "איך לעשות", "עשיתי כך ויצא לי.." וכדומה.
  • סיוע בהתקנת SmartExporter והדרכת משתמשים בייצוא נתונים מ SAP
  • יצירת תכנים פתוחים לכל בלשונית מידע מקצועי, וכאלה המיועדים למשתמשים נתמכים, בלשונית טיפים.

אנו עושים את כול שביכולתנו על מנת לפתור בעיות טכניות, בעיות תפעוליות ובעיות הבנה בתוך 12 שעות מהפנייה לסיוע !

 

הרשמה

שכחת סיסמה?