שירותים מקצועיים

השימוש בתוכנות IDEA -תוכנה לביקורת פנימית נותן לארגונים את הביטחון בשלמות ובדיוק של כלל התנועות, ובאפקטיביות של בקרה פנימית ושל ביקורת פנימית אשר פועלים בסביבה הנעשית מורכבת מיום ליום. את ייחודיות התוכנה ניתן לתמצת במשפט אחד:

"התוכנה עושה מה שהמשתמש רוצה וצריך, בידידותיות, כולל אפשרות של ניסוי וטעייה במהלך ביצוע ניתוח המידע".

התוכנה מהווה פתרון חשוב לגופי בקרה בארגון האחראים על יישום הוראות רגולציה לרבות תהליכי ניטור שוטף מובנים העשויים לסייע לגורמי הבקרה לבחון את יעילות ואפקטיביות בקרות פנימיות בהתאמה לדרישות הרגולציה.

אנו מעניקים מעטפת של שירותים מקצועיים בתחום בקרה פנימית ובתחום ביקורת פנימית, הטמעת טכנולוגיה, הגדרת תהליכים ואופטימיזציה.

תמיכה במשתמשים

תוכנת IDEA פועלת בתאימות מוחלטת ל Windows וכלי Office. לכן התוכנה קלה ללימוד והטמעה. מנגנוני קליטת קבצים לתוכנה מאפשרים קליטת קבצי ענק במהירות ובמדויק לרבות קבצים מורכבים גם ממערכות ERP.
השימוש בתוכנה מקטין את תלותו של המבקר באנשי טכנולוגיות המידע, אך חשוב לזכור שהתוכנה אינה מחליפה את השכל הישר ושיקול הדעת.
למשתמש יש יכולת ליצור סקריפטים ללא כתיבת קוד, עפ"י הניתוח שביצע במהלך הביקורת לשם מעקב תיקון ליקויים.
כמשווקים בלעדיים של תוכנות CaseWare – IDEA בישראל, המחויבות שלנו ללקוחותינו לא מסתיימת עם מכירת רישיון שימוש תקופתי בתוכנה.
ברשותנו צוות מקצועי המכיר את התוכנה על בוריה, מתעדכן בשינויים, התאמות וגרסאות חדשות עוד לפני הפצתן ללקוחות. ביכולת בית התוכנה אשר עובד עמנו להתמודד עם בעיות טכניות הקשורות לממשק בין התוכנה למאגרי מידע בארגון, שיבושים בסקריפטים ושיפורים הנדרשים ע"י לקוחות.

התמיכה הטכנית במשתמשים כוללת שני מרכיבים:

i

מערכי הדרכה ארגוניים

הדרכה לשימוש עצמאי ויעיל בתוכנה.

כמשווק בלעדי של תוכנות IDEA בישראל, וכיישות המוסמכת היחידה על ידי חברת CaseWare-IDEA
להדרכת תוכנת IDEA בישראל, פיתחה IACS מערכי הדרכה אינטראקטיביים בעברית ממתחילים ועד למשתמשים מנוסים הכוללים גם תרגילי הדרכה ואירועי ביקורת פנים בחקירת מעילות והונאות.

אנו ערוכים לביצוע הדרכות כלליות לציבור הרחב וכהכשרות "תפורות" ספציפית לארגונים. הכשרה אצל לקוח (In-House) כוללת בנייה משותפת של אירועים ושימוש בתוכנה לגישה לבסיסי הנתונים של הלקוח.

Z

פיתוח סקריפטים "תפורים עפ"י דרישה"

תן למומחים שלנו לסייע לך למכן פעולות ביקורת ובקרה חוזרות , כדוגמת פתרונות IACS, משלב ייבוא קבצי הניתוח, ניתוחם מול שאלות הביקורת, ועד ליצירת תוצרי הביקורת הסופיים. באפשרותנו למכן תהליכים שלמים ולעדכנם עפ"י צרכים משתנים. כך תהיה לך האפשרות לקצר למינימום את ביקורות המעקב לתיקון ליקויים ולתרום ליצירת ערך מוסף לארגון בהצעה לדוחות בקרה אוטומטיים.

דוגמא: לקוח פנה בבקשת סיוע לאוטומציה של תהליך בו בכל רבעון נדרש לנתח כמיליון רשומות לאיתור אי התאמות בשדות מוגדרים בין שתי מערכות דיווח משלימות. ללא מיכון, תהליך ההשוואה ארך כיום עבודה של 8 שעות, בכל רבעון וללא ודאות מוחלטת לגבי איכות התוצאה. פיתחנו יחד עם הלקוח סקריפט שהפחית את שעות העבודה ל 20 דקות לרבעון ובכך למפות את שגויי הדיווח בכל מערכת לכדי שעתיים.

ייבוא קבצים

קליטת עשרות סוגי קבצים מסובכים (לרבות קבצי PDF), ייצוא לפורמט רצוי וסיוע בקליטת הקובץ לניתוח. 

קרה לך שנאבקת בייבוא קובץ מורכב והקובץ "ניצח"? חסוך זמן, עצבים ותסכול ושלח אלינו את הקובץ או חלק ממנו ליצירת מסכת קלט.

דוגמא: לקוח שקיבל נתונים ממערכת Oracle בפורמט UTF8 פנה בבקשה לסיוע לקליטת הקובץ לIDEA , במקרה זה הפעלנו את מוקד התמיכה בקנדה אשר כתב עבורנו ממיר מקבצי UTF8 לפורמט ANSI ולפורמט Unicode .

OJT - לימוד על ידי התנסות

תהליך הטמעה אישי ליישום אפקטיבי

משתמשים חדשים בתוכנה מעלים בעיות בעלות מכנה משותף -  התנעת תהליך הביקורת באמצעות התוכנה, בכל נושא:

  • איך אגדיר את הקבצים ליבוא ?
  • כיצד אכיר את הסביבה הממוחשבת ?
  • כיצד עלי להגדיר ולבקש קבצים לניתוח ?

לחלק משאלות אלה, ניתן מענה מקיף בקורס המבוא.

יחד עם זאת, תהליך הטמעה אישי, לאחר ובסמוך לסיום הקורס, עשוי לתת לכל מבקר, קפיצת מדרגה משמעותית, עד כדי עבודה עצמאית במהירות רבה.

בעת בחירת פרויקט מעשי ראשון מומלץ לבחור מטלת ביקורת בהיקף קטן, שהערך המוסף בה גבוה מבחינת ההכשרה המעשית,  לעבודה עצמאית.

תהליך ההטמעה האישי נועד לאפשר לכל אחד להתנסות תוך כדי למוד, כיצד לטפל במטלת ביקורת כלשהיא.

בכל מטלה נבחרת ע"י המבקר, נבצע יחד את כל השלבים הבאים:

  • פגישה עם המבוקר/ים להבנת שלבי התהליך וזרימת המידע בו,
  • הגדרת עומק ותיחום הביקורת,
  • פגישה עם איש IT והגדרת מבנה הקובץ/קבצים לשליפה,
  • קליטת הנתונים וביצוע בדיקות קבלה,
  • עריכת הביקורת על הנתונים שהתקבלו למול הרגולציה והנהלים.

סיוע בביצוע הביקורת

הגדרה ואפיון הבדיקות שיש להריץ, בדיקה שיטתית של הנתונים הכמותיים עפ"י ההגדרה והאפיון, במטרה לזהות נקודות חולשה, תוך תיעוד המידע.
תן לנו לסייע לך להגדיר את: הנתונים הנדרשים בפורמטים שניתן לקלוט, מהיכן ניתן לקבל את הנתונים ובאילו סוגי קבצים, יש לנו ניסיון באיתור כפולים, שיטות דגימה לבחינת ציות, "איתור מחטים בערמות שחת", הצלבת נותנים ועוד.

תחומי ביקורת בהם צברנו ניסיון במגוון ארגונים, כוללים: תהליכי רכש, ביקורת אמצעי תשלום, ביקורת גביה, ביקורת כוח אדם ושכר וניהול מלאי.

לפרטים צרו קשר עם דן 052-6358811, dan-n@iacs.co.il
או מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם

הרשמה

שכחת סיסמה?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות